Advies/Vraag het Matilda

Vraag het Matilda’s moeder

Mijn zusje is altijd maar bezig met haar uiterlijk en is totaal niet geïnteresseerd in lezen. Ik vind dit enorm jammer, dus ik vroeg me af hoe ik haar ervan kan overtuigen dat lezen enorm leuk is?

 

Ik geef jouw zusje groot gelijk. Een meisje moet eraan denken om zichzelf mooi te maken zodat ze later een goede man kan krijgen. Het uiterlijk is veel belangrijker dan het lezen van boeken.

 

Heb je ook een vraag voor Matilda en haar familie en vrienden? Mail je vraag naar hallomissmatilda@gmail.com. Wekelijks zullen we nieuwe adviezen met jullie delen.

Geef een reactie

