Advies/Cultuur/Vraag het Matilda

Vraag het Matilda

Aankomend weekend is het Pinksteren, waardoor ik een extra lang weekend heb. Hoe voorkom ik dat ik een extra dag met mijn familie moet doorbrengen?

Ik begrijp je volkomen! Om te vermijden dat je drie dagen met je familie thuis zit, heb ik de volgende tips voor je:

  1. Ga naar Pinkpop. Dit is uitverkocht, maar via het wereldwijde web kun je vast aan een kaartje kopen. Of je klimt over het hek.
  2. Ga naar Music Meeting. Dit is niet uitverkocht, dus koop via het wereldwijde web een kaartje. Of klim over het hek.
  3. Trek je terug met een boek. Je hebt een extra dag vrij, dus kun je een extra boek lezen! Bijvoorbeeld de winnaar van de Librisprijs (Ilja Leonard Pfeijffer – La Superba)

Heb je ook een vraag voor Matilda en haar familie en vrienden? Mail je vraag naar hallomissmatilda@gmail.com. Wekelijks zullen we nieuwe adviezen met jullie delen.

Geef een reactie

