TV

Winkelen in het Paradijs

Hoe kun je je vrije tijd beter verspillen dan door het kijken van series? Ik zou het echt niet weten. Daarom behoorde ik tot de early adapters van Netflix. Nu kan ik oneindig series kijken wanneer ik wil zonder het illegaal te downloaden. Hoera! Een van mijn recente ontdekkingen op dit prachtkanaal is The Paradise. In deze prachtige kostuumserie van de BBC volg je Denise, een jongedame van bescheiden komaf die gaat werken in het eerste warenhuis op aarde: The Paradise. Denise blijkt een talent te hebben voor de detailhandel en komt met het ene na het andere briljante plan om meer klanten te trekken. Daarnaast bemoeit ze zich ook graag met alle intriges die zich afspelen in en rond het warenhuis. Mooi decor, goede decors én gewoon op Netflix te bekijken. Aanrader voor liefhebbers van die andere kostuumserie van de BBC: Downton Abbey.

Geef een reactie

